Ingen uppdatering..

Nej, jag orkar verkligen inte uppdatera. Sov dåligt i natt igen och är hur trött som helst, har nog aldrig varit så här trött. Att få hostattacker stup i kvarten tar verkligen på kroppen så jag kokade mig en liten hostmedicin idag på vatten, timjan, kanel, honung och citron. Det verkar faktiskt som att det hjälper lite. Jag har även läst mig till att socker är slemlösande. Varm saft var tydligen att rekommendera och annars ska man dricka tempererat. Så tempererad sockerdricka varvar jag med varm saft, vatten och min hostmedicin.
Nu ska jag ta och vila mig framför Let's dance. Känns som om jag inte gjort annat än vila. Jag är trött på att vara sjuk, jag vill rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0