Lilla gullehäst

Att man kan bli så otroligt fäst vid denna lilla varelse, hon är ju för go min häst! De senaste veckorna har hon blivit så lugn, harmonisk, följsam och mjuk. Hon lyssnar perfekt, är med på minsta lilla och kan nästintill läsa min tankar. Det känns verkligen som om vi har börjat komma varandra riktigt nära..
Jag tänkte tillbaka idag på hur hon var när vi köpte henne och hur hon är nu.. Då kunde hon inte skritta, hade hela tiden bråttom överallt! Stressade jämt men trotts allt fanns det något där, något som jag drogs till och blev fäst!
Jag ångrar verkligen inte att jag köpte henne och jag ska göra allt i min makt för att få ha kvar henne tills våra vägar skilja åt på naturligt vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0