Resa

Har precis kommit hem från en resa och tittar nu på nästa. Planerar in att åka först till i april Eskilstuna för att kolla på skolan och lämna in arbetsprover, sedan blir det Stockholm och väldens bästa faster. Efter en helg där så åker jag vidare till Härnösand och älskling där jag ska tillbringa två veckor! Tyvärr är det väldigt dyrt att resa och priserna på biljetterna hos Sj höjs hela tiden verkar det som. Ska det inte vara billigt att resa så fler vill åka? Tycker de borde sänka priserna!
Nästa vecka blir det också en resa, då ska jag till Örebro för att träffa mina flickor. Först kommer Malin hit och sen åker vi tillsammans, kommer att bli super!
Jag har fullt med planer som vanligt nu känner jag, en liten lista på saker jag ska göra/resa kommer här.
♣ Göra klart arbetsprover
♣ Rida Rák så mycket som möjligt
♣ Fixa ett jobb, åka till olika arbetsgivare och lämna CV

♣ Åka till Örebro
♣ Åka till Eskilstuna - Stockholm - Härnösand och sen hem
Hm, kändes som det var mer än det jag kommer på nu... Jaja, det dyker alltid upp saker efterhand men det är i alla fall detta jag ska koncentrera mig på!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

jag testade att använda firefox nu och designen ser ut som den ska :)

Men tryck f5 och se om sidan uppdateras?

2011-03-12 @ 22:28:01
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0