Tråkväder

Jag bestämde igår att jag skulle gå upp halv åtta idag så jag kan få lite gjort på dagarna. Det är inte det lättaste att gå upp så tidigt på morgonen och speciellt inte när det är alldeles grått och tråkigt ute! Jag lät mig själv somna om ditt kvart över åtta då jag klev upp..
Tur att jag passade på att vara ute i det fina vädret igår och lät kaninerna springa ute. Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och ta mig ner till symaskinen för idag är det sydag för min del! Har lite saker som ska lagas och annat som ska sys. Får se hur det går!

Lite bilder från igår.



Kommentarer
Postat av: Marre

Jag har tävling på bloggen, månadens bild. var gärna med :D

Postat av: SVEA-KARIN

tack. :)



du har ju några riktiga sötisar där också. :)

2011-03-29 @ 17:52:32
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Älskling

Sally såg verkligen ut att trivas där i gruset :) Puss

2011-03-29 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0