Aprilväder i maj och pizza på en onsdag..

Kan det bli mer snurrigt? Ikväll fick det bli så tydligen, mamma har varit hos frisören, jag var på corepass och pappa kom hem sent så ingen orkade laga mat riktigt.. Usch så mätt jag blev! Orkar knappt röra mig nu, får nog bli en kopp te så jag kan smälta maten ordentligt.
Och jösses vilka humörsvängningar vädret har, idag har det varit sol, regn, hagel, blåst om vartannat. Ska inte det så kallade aprilvädret vara i april och inte i maj? Nu vill vi ju ha det varmt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, jag har också ätit pizza idag, fast till lunch. Och det som blev kvar åt jag till kvällsmat :P.

2011-05-04 @ 22:49:37
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0