Bushäst

Tanken är att jag ska longera Rák tills hon får på sig sina skor. Så idag bar det av ner till paddocken för lite longering. Det började bra i skritt, hon lyssnade fint. men sen när jag begärde trav så började hon kröka på nacken och hoppa och skutta. Jag stannade henne och funderade på om hon kanske hade ont men sen så började hon tugga. Hon var på bushumör!
Hon fick springa lös i paddocken istället, vilket hon idag förstod vad som var meningen med det. Hon brallade loss totalt. Jag har aldrig tidigare sett henne göra så. Min lilla fina tjej, riktigt roligt hade hon!
Vi avslutade med att beta lite utanför paddocken. Får se om vi springer lite löst imorgon med!
Lyckades inte få med hennes första hopp och bocksprång på film men lite fick jag med, får se om jag lyckas med att få upp den här..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är ju så härligt att titta på dem när de är glada!



SV: Tack så mycket!

Vantarna köpte jag på en tävling. Det var en kvinna som var där och sålde stickade saker som hon gjort själv.

2011-05-25 @ 14:34:27
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Natalie

hahaha äntligen har din tjej förstått att man får bralla :D gulle!

2011-05-25 @ 17:18:29
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0