Elle mat och vin

Igår fick jag äntligen hem min tidning, Elle mat och vin, som jag skickade efter i mars. Jag hade nästan glömt bort den faktiskt, det kan iofs beror på att den endast kommer ut 6 ggr om året så därför har jag inte fått den innan.

Jag fick i alla fall ett supererbjudande, 3 nr + stekpanna för 59kr. Ett nummer kostar 55kr! Jag tänkte att jag kunde ju chansa och se vad det är, jag har tidigare aldrig läst tidningen. Mitt första intryck är att det verkar vara en väldigt fin och inspirerande tidning. Det är massa fina bilder och recepten verkar väldigt goda, inte så där superkomplicerade med massa konstiga ingredienser.
Jag har ännu bara bläddrat igenom snabbt så kan inte ge något vidare utlåtande om den än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0