Fredagsmys

Sitter med lillebror och kollar på talang nu, dock är vi liiite smått irriterade på alla 1 miljon reklampauser som kommer hela tiden.. Har det inte blivit mer reklam de senaste åren? Den är ju va tionde minut nu för tiden!
Annars är Talang ett väldigt mysigt program tycker jag. Vi har gjort det till en tradition att jag och min lillebror kollar varje vecka så får vi en egen liten stund tillsammans. Väldigt trevligt.

Mitt fredagsmys började ju förresten redan i eftermiddags. Först var det kadriljträning som gick väldigt bra! Dock skulle Thruma behöva lite havre så det blir lite sprutt på henne. Någon som har någon idé på vad man kan göra för att få en mer vaken och pigg häst?
Efter träningen red jag Rák igen, åh vilken underbar känsla det är! Hon är så fin min flicka. Helt underbar i hjälperna, kunde stanna henne på bara rösten idag. Det ska bli så roligt att få börja konditionsträna henne nästa vecka. Äntligen ska det börja ridas så gott som varje dag igen! Så jag längtar..

Min fina fina flisa ♥ Rätt brun är hon ändå kom jag fram till :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

sötnosen =)

2011-05-20 @ 21:14:42
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0