Oväder

Precis innan jag skulle åka iväg på mitt corepass drog ett stort oväder med åska, blåst, hagel och regn in. Då hade jag inte så jättestor lust längre ett ge mig iväg. Jag fick avboka och istället passade jag på att träna hemma. Det gick lika bra det också. Dock spratt jag till en hel del gånger när åskan slog ner inte allt för långt bort. Efter ca en timme drog ovädret vidare till nästa by.
Rätt skönt med lite regn nu så inte paddocken dammar så hemskt! Och så kan gräset börja växa ordentligt nu med.

Nu blir det mat här blev jag meddelad, fläsk, löksås och potatis. Mums!

Kommentarer
Postat av: Natalie

usch, otäckt med åskoväder =(

2011-05-11 @ 21:01:52
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0