Övningskörning

Idag har jag tänkt dra igång med lite övningskörning igen, får se hur det går. Jag känner mig ändå inte så pepp på det men ska prova lite grunder här hemma så får jag se sen hur det känns.
Förra gången jag började övningsköra, tror det var förra året, så körde jag hem själv från stallet några gånger. Något som jag är riktigt stolt över!

Jag hoppas verkligen att det ska lossna för mig när jag väl kommer igång men det känns som om det är en ganska långdragen process innan man får sitt körkort. Det kanske får bli en intensivkurs i sommar ändå. Det visar sig nog när jag har kört några gånger..

Nu läser jag om lite övningar i min körkortsbok och sen ska jag väl tvinga ut mig till bilen..

Kommentarer
Postat av: Natalie

lycka till, det kommer gå så bra så :D

2011-05-01 @ 20:37:42
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0