Rätt trevligt..

Jag har äntligen lyckats komma överens med mitt arbetsprov och sitter här och har rätt trevligt ändå. Färgläggningen går fint, det ser rätt bra ut tycker jag..
På radion spelar Rixfm, volymen är uppskruvad och basen är på och jag sjunger med i de låtar jag kan. Och inte kan för den delen också.. Det är så befriande att skruva upp volymen och sitta och sjunga med! Det får mig alltid på bra humör.

Nu blir det lite lunchpaus med kokt potatis, kålpudding (mums) och lingonsylt. Jag ska bara försöka hitta något bra att kolla på också. Hur förflyter eran dag?

Kommentarer
Postat av: Samanta, hästskötare på Island!

Sv: Men det är ju verkligen så, mammor tror alltid att dom har rätt! Men vid sådanahär tillfällen känns det verkligen skönt att få sympati och stöd från det hållet.



Jasså? Vad sommarjobbade du med - och vad var det som hände? Du får gärna berätta lite om du har lust.

2011-05-19 @ 14:41:07
URL: http://samantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0