Spelkväll

Passade på att ha en mysig spelkväll på Wii med min lillebror. Vi kom fram till att vi borde införskaffa oss något nytt roligt spel, bowling och golf är lite uttjatat nu. Vi får sätta oss och försöka komma överens om något, kan nog inte bli helt lätt det där. Fats vi brukar tycka ganska mycket samma annars.

Annars i efter middag var jag på en extra insatt träning inför kadriljen. Jag kommer att ha Thruma nu, tölten sitter ju någorlunda bra men hon är rätt stel både i kropp och mun. Jag hoppas jag kan få rida henne några gånger innan själva kadriljen så jag kan mjuka upp och känna igenom henne ordentligt.

Usch vilket väder vi fick ikväll också. Precis när vi hade slutat träningen för idag så började det småregna och strax där på drog stora svarta moln in. Det blåste upp en del också. Jag hann precis hem innan det värsta kom. Det är ändå skönt med lite regn nu så det kan bli grönt och fint i hagarna. Dock är lite kyligare väder på väg in. Mitt i ovädret hade vi endast tre grader.
Jag hoppas verkligen inte kylan håller i sig, då lär det dröja ett tag till innan några föl tittar fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0