11,1 grad

Här i Etuna är det alltså 11,1 grad ute just nu och solen håller på att gå ner.
Jag har faktiskt införskaffat mig en termometer idag då det kan vara skönt att vet hur många gader det är ute innan man går ut. Dock så fungerade den så klart inte helt och hållet. Sekunderna är inte hela, visst de kanske inte är så viktiga men jag vill ju ändå att det jag köper ska fungera. Så det får bli en ny sväng till Clas Ohlsson imorgon.
De borde förresten ha en kundklubb, jag är typ stammis där nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det borde dom verkligen! Vi har termometern på balkongen, förut hängde den på en spik så man måste gå ut för att titta, jag inser att det inte blir så bra i vinter så nu har jag tejpat fast den på fönsterkarmen :p

2011-11-10 @ 18:36:55
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, jag håller med om att de borde ha en kundklubb, jäklar vad ofta jag handlar där när jag tänker efter.

2011-11-11 @ 13:57:26
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0