Ämnerna bakom produkterna.

Det är inte klokt vad mycket äckligt det finns i hudvårdsprodukter.
Jag har börjat gå igenom vad de olika ingredienserna i mina produkter egentligen är och det är ingen jätterolig läsning. Började igår med Decubal som ändå är rätt okej. Idag tänkte jag gå igenom La Roche-Posay produkterna och efter fyra ingredienser orkade jag inte mer. Det är så mycket ingredienser med så konstiga namn att man blir helt yr av allt!.

Jag har nu letat upp en annan serie istället som nog kan passa mig. Weledas mandelserie är en parfymfri serie som passar känslig hy. Jag ska försöka få tag på prover så jag kan se om det kanske kan passa mig.
Ite jättedyrt var det heller vilket passar min studentkassa bra.

Någon som provat Weledas produkter?

Kommentarer
Postat av: evelina

Deras fotcreme har jag, uuuuunderbar!

Ps. Ska svara på ditt mail, lite mkt nu bara...men imorgon kanske!:)

2011-11-23 @ 22:03:09
Postat av: Elina

Har inte testat den än, men det låter intressant så jag får kanske ta och testa den :)



SV: Tack! Det blev en väldigt lyckad dag :)

2011-11-24 @ 00:10:16
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

De stoppar verkligen hur mycket skit som helst i alla krämer, det mesta verkar helt onödigt :/ Och visst vore det skönt om de kunde skriva precis vad det är på ett språk man förstår i innehållsförteckningen?

2011-11-25 @ 16:33:01
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0