"Braperiod"

Ja, just nu har jag en så kallad "braperiod". Det känns verkligen som att allt kommer att lösa sig till det bästa. Jag börjar må bättre igen, inte lika stressad och har en hel del att se fram emot.
Jag trivs riktigt bra i skolan med mina fina klass och för första gången i mitt liv är jag verkligen en del av klassen.

Tidigare år har jag varit utanför en hel del, förutom mina två bästa vänner så var det väl ingen som brydde sig så värst mycket.
Värst var det i högstadiet, ibland kunde folk säga hej till min två vänner men inte till mig trotts att jag var precis bredvid dem. Det sved rejält kan jag säga. Jag var väldigt lycklig över att få ha i alla fall två bästa vänner då, tyvärr har vi ingen kontakt idag vilket är väldigt tråkigt. Men nog om tråkigheter!

Nu ska jag istället egoboosta mig själv lite grann. Jag har märkt att jag har en väldigt bra talang för att förstå vad folk vill ha. När jag blev tillfrågad av några av er läsare att göra en header plus design till bloggen så verkade jag ha träffat mitt i prick.
Idag när jag skulle visa upp min lägenhet som jag har ritat i 3D till en klasskompis (en skoluppgift) så fick jag bara massa positiva kommentarer, hon sa att det var jättefint och hon var väldigt nöjd. Jag kan säga att jag växte en hel del, det är så underbart med beröm!

Jag är så sjukt taggad på att komma ut i arbetslivet nu, fast jag ser också fram emot att gå klart utbildningen för jag tror att det kan bli riktigt bra det här!

"Det löser sig!" som min mammas väninna alltid säger och ja, det är ju sant!

Känns som att det blev ett inlägg om allt och inget men jag hoppas ändå att ni kan hänga med lite.

Kommentarer
Postat av: evelina

synd att vi inte kunde ses idag över en fika... var ju ett bra tag sedan nu.. men men, det kommer fler gånger :)

"det löser sig" säger alltid min mormor oxå, ett ganska klokt ordspråk.. då allt känns som värst..



"någonstans i mörkret finns alltid ljuset"...

Kram!

2011-11-29 @ 21:44:07
Postat av: Malin

Vad glad jag blir att allt börjar gå bra igen! Det är så det ska vara.

Vet precis hur du känner med att inte vara en del av klassen, fast vi klarade oss rätt bra ändå tycker jag :)

Hoppas att allt bara blir bättre och bättre för dig min kära vän <3

2011-11-30 @ 04:02:15
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Cia

Vi hejjar på dej :D

2011-11-30 @ 09:05:29
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Alexandra

Sv till Evelina: Ja, jag hade gärna velat träffats men insåg sedan att det var bra att jag gick hem och jobbade för jag hade en hel del att göra!

Du hade också ett bra ordspråk. Även om det inte alltid riktigt känns som att det verkligen kan blir bra till slut så blir det ju oftast det på ett eller annat sätt.

2011-11-30 @ 12:17:16
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är sant, det löser sig, på något vis. Jag känner mig också rätt positiv inför framtiden just nu, hoppas det håller i sig för oss båda!

2011-11-30 @ 20:41:33
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0