Mörkret faller på

Det borde inte vara tillåtet att det blir mörkt redan klockan fyra nu! Man kan inte göra något alls på eftermiddagarna då det är kolsvart och jag gillar inte mörkret alls, i alla fall inte i stan.
Hemma är det dock helt okej! På landet är det inte samma sak, då är det bara mysigt speciellt när snön kommer. Det är så mysigt att gå ut och gå när snön har lagt sig och stjärnorna och månen lyser!

Här i stan vill jag inte ut och röra mig när det är mörkt, det är läskigt. Egentligen borde det vara läskigare att vara ute på landet när det är mörkt och ingen annan människa syns till men så är det inte.
Jag kommer nog aldrig bli en riktig stadsbo, landet är så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tack! Formen jobbar vi på, men man måste jobba mycket för att något ska hända :) Han sänker sig bitvis nu iaf, så det finns där. Traven är han starka sida och den är väldigt fint och trevligt. Kanske någon tävling någon gång, jag vet inte riktigt. Inget vi satsar på men skulle vara roligt att prova iaf :)

2011-11-09 @ 21:36:12
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0