En lugn kväll.

Efter en mycket lång dag med först en föreläsning/lektion, sedan 3 och en halv timme med gruppen för att prata ihop oss och sedan var det dags seminarium 3 vilket tog hela två timmar. Det kändes dock riktigt bra denna gången, hela gruppen var samspelt, vi diskuterade mer och hjälpte varandra.
Efter skolan bar det av till Willys för att handla lite. Klockan kvart över fem var jag hemma igen. Bestämde mig då för att byta om, diska och sedan laga mat med en gång då jag var riktigt hungrig. Så nu har jag precis ätit och ska strax se halv åtta hos mig.
För en gångs skull känner jag mig helt lugn, en väldigt konstig men härlig känsla! Jag har bestämt att ikväll ska jag bara ta det lugn, låta mig själv vara, lägga mig tidigt så att jag är utvilad imorgon då jag ska ha en plugga dag.
Jag ska ta mig igenom detta!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra inställning! och hur mycket man än har att göra måste man ta det lugnt ibland, annars kör man slut på sig.

2011-10-10 @ 20:34:17
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0