Gratis make-up rådgivning

Troligen spenderade jag idag den längsta tiden jag någonsin spenderat på ett apotek förut!
E hade sett att Apoteket skulle ha en gratis 10 minuters sminkrådgivning idag, så i måndags anmälde vi oss. Gratis är ju gott! Idun Minerals var det som hade denna rådgivning. Det är ett nytt svenskt sminkmärke.
Klockan 16.50 hade jag min tid och tio minuter senare skulle E ha sin tid. Dock fick vi vänta ett tag innan då det drog ut på tiden med hon som har före oss.
Fast det var helt klart inte tio minuter rådgivning man fick. 20 minuter tog det nog allt, åtminstone! Men man fick verkligen hjälp med att hitta vad som just passar ens egen hy och hon var väldigt noga!
Representanten för Idun som var på plats för att sminka var jättetrevligt och berättade om produkterna och hur man skulle göra. Jag blev väldigt nöjd.
Det täcker perfekt och helt klart prisvärt! Jag var rätt röd är jag kom dit (hade ingen smink på mig sedan innan) man såg mina fnnar tydligt och jag var lite fet i hyn. Detta trollades bort riktigt fort.
Jag fick testat foundation, concealer, puder och en rouge. Jag har aldrig rouge nu för tiden men det blev så fint!
Typiskt bara att jag har massa smink och inte behöver något just nu, men senare vet jag i alla fall vad jag ska satsa på! Jag skulle vilja köpa allt jag fick prova plus deras borstar. De var hur mjuka och sköna som helst. Jag kan varmt rekommendera detta märke!


Slät och fin hy!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååh, hej gulle!!! :)

2011-10-05 @ 20:53:32
Postat av: Linda

Nämen vad liten och nätt du var, sötnöt :D

2011-10-05 @ 21:04:52
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh, gratis sminkrådgivning! Jag blir avundsjuk här.. ;) Du är jättefin!



SV: Kika på trailern du, filmen är såå bra! Den handlar om hur de mörkhyade människorna blev behandlade förr i tiden.



Har kollat Facebook men inte riktigt hittat vad jag letar efter.. :/



Jag tittar på nätet, från USA. Jag brukar inte kunna hålla mig när det är nya säsonger och jag tycker att det kan vara lite småtråkigt att se på tv ensam så då myser jag ner mig i sängen, drar igång datorn och kollar avsnitt efter avsnitt. :)

2011-10-05 @ 22:31:48
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Haha nee har du också veckans tips:D???

Det hade jag faktiskt på min förra blogg fast det blev aldrig av att jag började på den nya :)

2011-10-06 @ 09:07:10
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det låter riktigt kul! Jag har hört mycket gott om Idun förut så jag har god lust att testa det märket :) Snyggt resultat också!



SV: Hrm, ja, någon liten pryl mer vart det väl :p Mest saker till mig själv eftersom jag tycker jag förtjänar en uppdaterad höstgarderob ;)



Precis så tycker jag också. BLUP:en säger ingenting om en hästs lynne och det är vad jag tycker är viktigast av allt. Jag skulle aldrig avla på en häst som inte har ett gott lynne, oavsett hur höga siffror den hade.

2011-10-06 @ 10:59:06
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0