Underbara fredag

Hela dagen idag har jag bara njutit och tagit det lugnt. Vet ni hur underbart det är att inte känna sig stressad? Blev nästa lite uttråkad ett tag då jag inte riktigt visste vad jag skulle hitta på. Fast jag löste det rätt fort med att skriva av lite recept.

På förmiddagen gav jag mig iväg på en lite shoppingrunda ut till Tuna Park för att kolla på bland annat födelsedags present till min lillebror samt shoppa lite till mig.
Det är kuponghelg denna helgen så de flesta affärer har 10,20 eller 30% rabatt.
Till mig fyndade jag två koftor på Cubus för 99 kr styck, de har halva priset på stickat just nu. Jag köpte även Acnicyl på apoteket då jag hade en kupong på 20% så jag passade på. Ska testa det så fort jag har gjort slut på mina Neutrogena produkter.

En riktigt lyckad dag måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Frida

Min sambo använder acnicyl och säger att det är den bästa han provat hittills så hoppas den funkar för dig med :)

2011-10-28 @ 22:38:39
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Trevliga fynd! :)

2011-10-30 @ 18:00:03
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0