Bara en vecka kvar

Nu är det endast en vecka kvar på sommarlovet för min del, nästa måndag drar skolan igång med full kraft igen. Men innan dess ska jag redan på torsdag till skolan, då börjar nämligen ettorna som jag ska vara med och ta emot och även vara fadder till. Det ska bli roligt att se vilka de är, få visa dem runt och sen även ha massa roliga aktiviteter tillsammans.
 
Så sjukt snabbt denna sommaren gått ändå men jag har hunnit med en hel del. Först har jag varit hemma hos familjen i en och en halv månad, jobbat, varit med Rák en massa och umgåtts mycket med familjen. Sedan har jag varit här i tre veckor, pysslat en massa med saker som står på min att-göra-lista, hälsat på en lite folk och tagit tag i min träning något bättre. Det har helt klart varit en väldigt bra sommar!
 
Har ni haft det bra i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0