Första dagen på NM!

Då det igår var gratis inträde på NM passade jag och Andreas på att åka förbi och kika lite. Det var väl inte jätteroligt enligt honom men han var snäll och ställde upp vilket jag uppskattar.
Från började hade jag tänkt åka alla dagar men nu har jag bestämt mig för att endast se finalerna.
Här nedan kommer ett smakprov på hästarna som finns på plats. Detta är endast young rider.
Endast 7 år och riktigt flott
Reynir, riktigt maffig
Någon som inte riktigt var lika intresserad som jag
Herkules Frá Pegasus
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cia

Hade de där vare min gubbe hade jag tage hans mobil och slängt iväg den, smällt till han i huvudet och sagt "nu kollar du på de här och så blir de läxförhör när vi kommer hem!" typ... :P Nä nästa kille jag skaffar måste ha samma intresse som mig xD

2012-08-02 @ 13:59:52
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Tur för Andreas att du har mig på lördag, haha :)

2012-08-03 @ 09:14:35
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0