Här var det shoppat!

Det har blivit lite shopping det senaste, men allt har ändå varit nödvändigt. Lite får man ju unna sig!
Bland annat har jag köpt kurslitteratur vilket är väldigt nödvändigt och en större hårddisk till min dator. Min nuvarande på 320 GB håller på att bli full då jag har en del program som ska få plats
.
Lite skönhetsprodukter har det också blivit, tre paket från Iherb är på väg till mig (en kom dock idag) och foundationsprover har jag också beställt. Hittar ju ingen som sitter kvar på min hud! 
Fast till mitt försvar så har jag sålt en hel del på Tradera och fått in lite slantar så jag kan gott unna mig.
 
Har ni köpt något roligt det senaste?
 

Kommentarer
Postat av: wilma :)

Kanske köper systemkamera imorgon :D

2012-08-30 @ 20:06:29
URL: http://wi5lma.bloggplatsen.se/
Postat av: Clara

jag köper så galet mycekt hästsaker nu haha! Från att ha tagit hand om en häst till att ha 4 på ingen tid alls så har jag också nya grejer som behövs. Boots, träns och täcken är väl det jag letar mest efter :)

2012-09-02 @ 13:04:57
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0