Nu får det räcka

Tror att jag äntligen har fått ordning på hemsidan, tredje gången gillt. Vågar dock knappt hoppas på att allt kommer att vara på sin plats när jag öppnar den nästa gång. Jag förstår inte hur saker och ting kan hoppa runt utan att man rör något. Det räcker tydligen att spara så ser allt konstigt ut, sen klicka lite på måfå och så var allt tillbaka. Finns det något svårare att förstå sig på än datorer?
Nu har jag i alla fall tagit ledigt från skolan, ska försöka att inte tänka eller göra något förrän nästa onsdag då jag kommer tillbaka igen!

På tosdag är begravningen och på fredag följer jag med familjen hem, vilket innebär att jag kommer att få träffa och rida Rák! Ska bli härligt och jag hoppas bara hon håller alla fyra hovarna på marken. Varför har ingen uppfunnit säkerhetsbältet till sadel för?!

Kommentarer
Postat av: evelina

visst åker du idag? (tisdag) eller har jag fattat fel?

tack för senast förresten :)

Kram

2012-02-07 @ 17:16:21
Postat av: Alexandra

Sv till Evelina: Nej, jag åker imorgon runt ett, halv två!

Tack själv för senast, väldigt trevligt :)

Kram

2012-02-07 @ 18:12:45
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad kul att du ska få träffa och rida Rák! Hoppas hon sköter sig :)



Och ja, säkerhetsbälte till sadel hade varit en bra sak! ;)

2012-02-07 @ 22:31:36
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: evelina

kunde skicka iväg smset.. (no money..) så får väl skriva här istället och hoppas du ser det innan du åker :) Såhär löd smset:

GRATTIS på födelsedagen vännen!!!! Hoppas allt är bra med dig. och ha det så bra nu hos dina föräldrar. och på torsdag, begravning är inte kul men försök att tänka på kul och det som varit bra. Vet att det är svårt men man kan alltid försöka.

Vad ska du göra idag? Har du packat? :)

Du slipper åka tåg? :)

Kramar

..du kan väl svara till min mobil ist, så slipper du skriva här :p

2012-02-08 @ 08:30:25
Postat av: evelina

haha, såg nu.... kunde INTE skicka iväg smset.. :P

2012-02-08 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0