Snart bär det av igen

Om drygt två timmar sitter jag på tåget bortåt igen. Det känns alltid lika hemskt att lämna mitt hem. Jag och mamma har haft ett par underbara dagar tillsammans.
Vi har bakat semlor, spelat spel, promenerat, kollat i en inredningsbutik, skottat snö, myst framför brasan och tvn samt varit iväg till Rák.
Jag skulle verkligen vilja stanna flera dagar till men tyvärr är det en delredovisning imorgon i skolan som jag måste vara med på. Sen är det i alla fall inte många dagar kvar till Andreas kommer! Och om drygt två veckor åker jag hem igen vilket kommer bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Vinetta

SV: Ja, men vad coolt! Ja, det är i stallet jag rider. Tyvärr är det 8 km till närmsta buss :(

2012-02-15 @ 21:33:35
URL: http://hofrungur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0