Teknik...

Fy så irriterande det är när allt ska krångla då! Har suttit hela eftermiddagen med min startsida som vi har i uppgift.
Var på handledning i eftermiddags och kom dit med en nästan klar startsida, när jag gick där ifrån var jag långt ifrån klar. Fick börja om helt och håller då det jag gjort själv var lite hejsan svejsan. 
Det är inte klokt hur krångligt det ska vara, allt bara hoppar runt och man vet inte vart det tar vägen.. Hoppas verkligen att jag är på banan nu, vet i alla fall hur jag ska göra.
Jaja, det löser sig väl. Nu blir det till att läsa igenom min analys och förhoppningsvis kan jag bocka av den från listan sen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men, varför fick du göra om? :o Det såg ju bra ut.

2012-02-06 @ 20:00:11
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja visst är det härligt med teknik? Jag pluggar bland annat webbdesign just nu och fast det är så basic kan minsta lilla fel bli ett jättestort fel senare.

2012-02-07 @ 11:13:09
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0