Uppdatering

Linda är ju så söt, emellan åt när det blir för tyst på bloggen så undrar hon hur det går för mig. Jag tänkte därför ta en uppdatering och svara på hennes frågor.

Skola
Just nu är det en del i skolan så jag har suttit rätt mycket med uppgifterna, det tar lite tid! Dock så är det en roligt kurs, lärarna är väldigt bra och pedagogiska. Jag har kommit en bit på alla tre uppgifter så det känns bra, ska försöka göra klart så mycket som möjligt inför handledning och feedback på måndag.

Hem
Annars så är lägenhetssökandet igång, finns inte jättemycket attraktivt och verkar inte vara helt lätt att få någon lägenhet men mer än så vill jag inget säga förrän vi har något klart!

Hästsök
Det här med medryttare har jag lagt lite på is igen, tappade gnistan lite och är lite inne i en "hinner jag verkligen rida" och "borde jag ha häst, jag kanske ändå inte kommer ha råd sen" - period. Mycket fram och tillbaka. Tänk om jag ändå kommer att bli tvungen att sälja sen, kanske lika bra att göra det nu?

Killen
Jodå, han mår fint. Haha! Till helgen är det bara två veckor kvar tills han kommer, jippie! Ska bli så roligt att kunna börja planera allt. Budget, vad vi behöver köpa för möbler, vad vi ska ha för internet, tv m.m.

Fler goda recept?
Jodå, recept kan jag nog alltid rota fram. Ska försöka skriva något nu i veckan!
Vem var det som sa att vi kunde lägga ut recept på våra bloggar så vi kan ta del av varandras? Jag har då inte sett så mycket hos er andra ;)

Det är väl de som har hänt hos mig i alla fall vad jag kommer på nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att höra en liten uppdatering :) Håller tummarna för att ni hittar en trevlig lägenhet.



SV: Tack. Ja, det hoppas verkligen jag med, har ingen lust att kämpa med det här längre, det känns ju som sådana struntsaker egentligen som inte borde spela någon roll när man ska ha pass för en livmoderimport, men aldrig kan det vara helt enkelt...

2012-02-01 @ 23:30:56
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Cia

inte ska du sälja rák, de va de dummaste jag ha hört. att ha häst ÄR dyrt med då gäller de att kompromissa och som du skrev i ett annat inlägg, hur vet du att hon kommer få de bra och inte försöker att föl på henne igen?..

2012-02-02 @ 07:13:44
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida

Hoppas ni hittar en lägenhet snart som ni trivs i :)

2012-02-02 @ 12:09:38
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Cia

Sv; vi tränade en del i skogen och hon blev inte rädd för nått men spände sej några ggr sen var hon illa tvungen att galoppera för allt hon hade över åkern så kan va därför hon var lite trött ;)

2012-02-02 @ 14:49:45
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida

Svar: Ja, väldigt skönt :)



Frågan är bara vilken dag hon kommer, verkar vara många som vill ha hjälp just nu. Nej, det har jag inte, får se om jag hinner göra det.

2012-02-02 @ 15:11:10
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vad gullig du är son gjorde ett helt inlägg. Låter ju helt toppen att skolan går bra, var glad för dina pedagogiska lärare, våra suger rejält.

Men sälja? Sälja Rak menar du? Du är stark som klarar av att vara ifrån killen så mycket, jag klarar inte ens natt utan min Martin så i härnösand är det tuffa nätter.



Sv: Ja det kanske är immunförsvaret, ska bli intressant att se om hon bli frisk, kanske manen växer som ogräs ;)



Jag tycker dock inte att hon har släppt så mycket tagel eller päls faktiskt.

2012-02-02 @ 16:44:23
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaha det var nog jag som skrev det om recepten:P

Jag har mest länkat massa brödrecept...



Angående hästeriet, gör så som det känns bäst just nu:)



.. och skolan; kämpa på det är SÅ värt det. Ibland känns allt nattsvart, men det löser sig alltid. Klara man inte något på första försöket så kan man alltid göra om:) (Lättare sagt än gjort;))

2012-02-02 @ 19:47:11
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0