Våren på intågande

Idag var det verkligen en sån där dag när man verkligen känner att våren är på väg! Solen sken, himlen var blå, näst intill barmark och runt 8 grader! Dock blåste det en del, ibland ganska rejält men det hindrade inte mig och Evelina från att ta oss en härlig promenad och prata av oss lite! En väldigt trevlig stund och mina ben var härligt trötta efteråt.
Vi får ta och promenera oftare tycker jag, speciellt om detta väder håller i sig. Nu när all snön i princip är borta vår det faktiskt hålla sig så!

Hur ser det ut i övriga Sverige?

Kommentarer
Postat av: Cia

Sv; ingen fara, rák är mjuk i rörelserna och de blir ingen fartfylld ritt ;)

2012-02-23 @ 21:18:28
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Evelina

Ja och halt var det ;-)

Men härligt!!! Trivs i ditt sällskap, hoppas vi kan ses snart igen!

Hör av er om ni får allt för tråkigt i helgen;-)

Vi(tror jag) har inget planerat! Ska som sagt till Ikea imorgon men annars tror jag inte det är nåt, om vi inte blir spontana och gör nåt!:)

Kraaam

2012-02-23 @ 21:52:22
Postat av: Alexandra

Sv till Evelina:

Haha, lite halt ja ;)

Jag trivs bra i ditt sällskap med!

Jag lovar att höra av mig ja! Blir nog dock så att vi passar på att vara tillsammans då jag åker nästa veckan men efter det så. Vore roligt att ses alla fyra :D

Ha det så roligt på Ikea!

Kraam på dig!

2012-02-23 @ 22:38:41
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Men det låter ju riktigt härligt hörru. Jag har verkligen vårkänslor, vaaaarmt, blött och slask och fåglar med sol då och då.



Sv: Ja en snäll karl har jag :D Huuh ja nu är det tre veckor innan jag ska på skola igen så nu ska jag andas ut lite, fast har massor att plugga =/ Hur går det för dig? Har det lugnat ner dig med plugg?

2012-02-24 @ 16:40:25
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är så härligt ute nu! Fast jag hoppas det fortsätter vara varmt ett tag så alla knott och skit kläcks och sedan kan det blir minus några dagar igen, så de fryser ihjäl! Så hemsk är jag :p

2012-02-24 @ 20:44:02
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0