Min dröm

Förutom att få jobba med inredning och/eller ekologiska produkter så har jag en annan dröm, den viktigaste och största. Jag skulle bli så lycklig om min dröm med stort D gick i uppfyllelse.

Drömmen med stort D är nämligen att få flytta hem, skaffa ett hus och bosätta mig i mitt älskade Berghem! Det är där jag hör hemma, jag känner det i hela kroppen. När jag är hemma är jag lycklig, verkligen lycklig! Så fri och tillfreds. Att få vara nära naturen men samtidigt ha närheten till städer är verkligen perfekt. Jag älskar landet och är så tacksam över att få ha växt upp på landet, fått leka ute i naturen bland träd, bäckar och stenar. Det är verkligen guld värt. Jag vill ge samma fina uppväxt till mina barn.



Lite bilder från en promenad i fredags. Det finns helt fantastiska vyer också, dock har jag ej fått med dessa på bild.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen fina bilder! Klart man förstår att du vill flytta hem, det är väl de flestas dröm :) Och omöjligt är det ju inte, så bara du blir färdig med skolan tror jag att du kan förverkliga den!

2012-01-10 @ 19:44:42
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Therése

Hejsan!

En nyfiken fråga? Vart i Berghem bor du? Några av bilderna som du tagit där är uppe vid Rinken. jag är själv född och uppvuxen i Berghem så jag kände igen mig direkt!

Mvh Therése

2012-01-11 @ 08:09:12
URL: http://www.gravelid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0