Vill också poängtera

Ang förra inlägget vill jag poängtera att jag inte har några planer på att sälja Rák. Skriver detta då jag tycker det kändes lite som att det var det jag menade.

Jag vill också passa på att tacka för de fina kommentarerna jag fått och känner mig åter väldigt taggad på vad framtiden har att erbjuda mig och Rák. Jag måste även hålla med Jenny om att Rák och jag nog passar rätt bra ihop ändå. Vi har haft många fina stunder ihop och har börjat skapa oss ett starkt band. Jag trivs otroligt bra med henne och magkänslan säger mig att inte ge upp! Hon är en otroligt speciell och känslig häst som behöver lite tid på sig men hon har ett hjärta av guld.
Att sälja henne skulle kännas väldigt fel då jag inte med all säkerhet kan veta hur hon skulle få det och heller inte få lovat att hon aldrig mer ska betäckas.
Jag ser nu verkligen fram emot att få träna för en tränare och utvecklas ännu mer tillsammans med Rák.

Jag kan heller inte poängtera tillräckligt över hur glad jag är att Rák får stå hos dig Cia! Du (och självklart din mamma) har sån fin hand med henne och vet vad hon behöver. Jag litar fullt på dig och vet att Rák får den tid hon behöver. Du är så klok, du vet alltid vad som är rätt och fel och vad som är bäst för varje enskild häst.
Tack, tack så mycket snälla du!


Kommentarer
Postat av: Cia

Du är för gullig! Du ska se att vi komma fixa detta och snart blir vi konkurrenter på tävlingsbanorna! :D

2012-01-04 @ 07:13:59
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

Det är klart du inte ska sälja den där fina hästen :)

Det är ju du och Rak!



Sv: Ja men flytta hit :D! Du får inte bara snö utan en vän ;)

2012-01-04 @ 17:23:38
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis vad jag menar :) Och angående dina farhågor gällande om hon skulle hamna i "fel" händer börjar jag känna lite likadant för Eyja. De som svarat på hennes annons hittills har inte alls känts bra för mig, det är ju en lite speciell dam, min lilla mörka...



SV: Ja, just nu känns det som att alla andra har fint väder utom vi :p

2012-01-04 @ 20:21:08
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Elina

Ni passar verkligen bra ihop, du och Rák!



SV: Tusen tack! :)

2012-01-04 @ 20:50:49
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0