Gekås

I lördags bar det av till det stora fina varuhuset, nej inte Ikea utan GEKÅS! Jag bara älskar det stället, så underbart och såna fina priser.
Jag hittade en hel del bra saker och såg ännu mer jag hade velat ha men avstod just nu. Speciellt på ridavdelningen. Skulle behöva byta ut alla mina ridbyxor då resåren på i stort sett alla har släppt och sen skulle jag allmänt behöva förnya. Det får dock vänta tills jag rider kontinuerligt igen.
Lite saker fick jag dock köpt som är hästsaker. Tänkte köpt en huva med nosdel till Rák då hon hatar flugorna, speciellt på mulen och nosryggen men den såg ENORM ut så vågade inte köpa men hade nog varit värt att prova då jag vet hur jobbigt hon tycker det är.
 
Detta fick jag med hem.
Ridluvan har jag tänkt prova att ha när jag rider då flugor på öronen är ett väldigt störande moment tycker Rák. Har även funderat på ridflugtäcke men jag vet inte. Rák skulle nog älska det men hur praktiskt det är vet jag inte och sen lär vi väl se ut som aliens om hon ska ha huva till med ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är verkligen en roligt ställe det där. Jag skickade en inköpslista med min kompis, men det är ju alltid roligare att åka själv :)

Huvorna med lapp som Guffi och Serstök har såg också gigantiska ut men passar väldigt bra. Kardborrebanden var väldigt långt men det är ju bara att klippa av :)

2012-07-23 @ 21:12:47
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0