Lite träning i rundkorallen

Dagens träning i rundkorallen gick inte alls lika bra som de andra gångerna. Varken "kom" eller "vänd" fungerade idag och vi har även fått problem med att "braaa" nu verkar betyda stanna. Hur ska jag fixa detta?
Där emot gick det riktigt bra på slutet då jag provade att få henne att följa efter mig och det gick prima så vi avslutade på topp iaf!
 
Någon som har lite tips på vad man kan göra från marken, jag har fått lite idétorka igen. Vad kan man göra för kul i rundkorallen?
Funderar på att försöka tömköra imorgon igen. Det gick dock inte så bra sist och jag är inte så bra på det, jag tycker det är svårt hur man ska veta hur man ska göra för att det ska bli som man vill. Ni fattar va?! ;)
Kanske borde träna lite miljöträning istället, typ plastpåse, jacka m.m.

På tal om miljöträning så gick det jättebra att spraya Rák idag, hon stod helt stilla till och med när jag sprayade under magen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så där höll Guffi på också ett tag, stannade så fort man sa bra. Jag började då att driva på direkt efter jag sa bra, och då slutade han med det till slut :)

2012-07-07 @ 21:24:33
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: cia

Precis som oss människor så har hästar sina bra och dåliga dagar, du ska se att de släpper :)
Ett bra tips är att träna över bommar med henne :D

2012-07-08 @ 07:34:50
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0