Mycket nu!

Fy alltså, hänger knappt med själv längre! Så otroligt mycket och när man väl tror att det börjat lugna sig ja då är det något annat som ska fixas. Därför har bloggen blivit lidande en hel del, jag har verkligen inte tid, ork eller lust just nu.

Busskuren som vi ska få pimpa har jag ju tidigare berättat om. Idag frågade vi en lärare om vi gjort rätt och om det kommer gå att trycka det vi gjort. Nej då hade vi ju så klart gjort HELT galet! Vi ska ju så klart jobba i Illustrator och Indesign, vilket vi iofs hade kunnat räkna ut innan. I Photoshop blir allt bara pixligt, speciellt då vi har gjort allt i typ a4 format och det ska upp på en busskur sen..
Så nu är det bara till att för tredje gången börja om, jaja tredje gången gillt förhoppningsvis!

Sedan så är det ju den pågående kursen också, mycket i den med men vi börjar i alla fall bestämma vad vi ska köra på för idé och har börjar strukturera upp presentationen. Men sen så är det också två stora skrivinlämningar som ska fixas också, en i grupp och en individuell.

Samt så är jag fortfarande inte klar med mitt Pm från förr förra kursen då min lärare skulle ha ringt mig i snart en månad men inte gjort den än. På torsdag kommer jag förhoppningsvis få ett telefonsamtal, hoppas verkligen jag inte behöver göra mer sen.

Pust!... På återseende.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: nej det har aldrig tagit slut med minne för mig. Jag har kanske 10st appar (om ens det) så jag är väl ingen stor användare;) Men jag tycker den fungerar bra till det priset jämför man upplösning och så med en dyrare telefon så är ju de dyrare bättre. Men jag är jättenöjd med HTC och den ligger bra i handen:)

2012-03-20 @ 20:30:12
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0