Rensat i gömmorna

Nu har jag pris lagt ut en hel del annonser med hudvårdsprodukter på tradera. Hela familjen har gått igenom det vi har och fann en hel del nya produkter att sälja och även några testade produkter som inte kommer användas mer då vi håller på att byta över till naturliga produkter.
Kika in på min tradera sida om ni söker något!


Några av annonserna

Jag kommer att lägga ut fler annonser också då jag har en del saker i lägenheten. Och nästa gång jag kommer hem ska jag ta med en del kläder som ska säljas med, så håll utkik ;) Har lite hästsaker också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Ja, för ett litet tag i alla fall, men jag är väldigt otålig i väntan på fölet, och lite saknar jag ju att rida Rósa också, det lär ju ta ett tag innan jag kan rida henne igen. Tur att stallägaren låter mig rida hennes hästar emellanåt :)

2012-03-10 @ 13:20:55
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0