Samsung Galaxy S Plus

Japp, nu har jag också en smartphone och jag är en stolt ägare till en vit fin Samsung galaxy s plus! Passade på att köpa igår på Media markt då de hade sänkt priset och vi ändå var i Västerås för att shoppa lite på Ikea inför flytten på fredag.
Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt köp av telefon, även om jag kanske inte direkt har jättestort behov av den men det kommer väl troligen. Jag hittar mer och mer fördelar med en smartphone så det blir nog bra detta. Ska bara lära mig den.. Det lär väl ta ett bra tag för mig att skriva sms nu bara då det inte alls är samma som en knapptelefon, men det löser sig nog.

Vi var som sagt på Ikea igår, blev en hel del köpt. Bland annat sängram, resårmadrass till mig, bäddmadrass, skrivbord till mig, var sin skrivbordsstol, säng bord och en hel del andra saker. Ni får se bilder sedan när allt är i ordning! Jag är dock väldigt nöjd med våra köp, det kommer bli fint i vårt hem!

Kommentarer
Postat av: Ida Klausner

Kan tipsa om en rolig app som jag "hittade" igår. Endomondo heter den. En app som man startar när man börjar rida, köra, promenera eller vad man nu än ska hitta på. Sen stänger man av den när man är färdig med aktiviteten. Så kan man dels se på kartan hur man gått (och lägga ut på facebook om man vill), och även se exakt hur långt man gått, hur lång tid, medelhastighet osv. Riktigt kul faktiskt! ;)

2012-03-27 @ 12:47:45
URL: http://idaklausner.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är ju så kul att shoppa möbler tycker jag, man är bra nöjd sedan när allt är på plats hemma :) Hoppas flytten går bra!

2012-03-27 @ 13:39:15
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0