Detta med föl..

Nu är det föltider och även betäckningstider vilket självklart känns rätt jobbigt för mig, jag vill ju också och jag vet att Rák gärna också vill. Men jag får ta det för vad det är... I framtiden vill jag antingen ha ett till sto som jag kan betäcka eller ett föl efter Svadilfari.

Men inget kommer nog kunna slå det föl Rák skulle haft, det hade nog blivit en toppenkombination. Rák och Magni, kan det bli bättre?

Ja, det är väl dags att släppa och fortsätta gå vidare men det är inte så lätt då man alltid blir påmind, speciellt i dessa tider.
Jenny har nu också fått sig ett föl efter Magni som verkar helt underbar och kommer nog bli en riktigt klippa. Och jag är uppriktigt sagt riktigt glad över att du valde Magni, han är verkligen supersnäll, du kommer få uppleva mycket glädje med din Eitill!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag förstår att det känns tråkigt för dig, det var ju ett tag som jag var nästan säker på att Rósa inte skulle få något föl och redan då kände jag mig grymt frustrerad över andras föl, även om jag hade turen att få ett friskt föl sedan så förstår jag ändå hur det känns, fast det kanske är föga tröstande. Det är jättetråkigt och orättvist att det inte gick bra för er.



Du får förresten gärna komma och hälsa på Eitill någon gång om du har vägarna förbi :)

2012-05-24 @ 11:29:08
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jossan

Får man fråga varför du inte kan få föl med Rák?

Självklart behöver du inte svara om du tycker det känns jobbigt. :)

2012-05-25 @ 16:13:09
URL: http://semtegensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0