Lugnet före stormen

Ja jisses, de första veckorna nu i skolan har jag känt varit ganska lugna. Jag har tyckt att allt varit under kontroll och att jag legat i fas dock så kom "stormen" i måndags.
Då märkte jag att det är en hel del kvar att göra i båda kurserna. En del att skriva och en del att rita vilket tar tid båda två. Dessutom vill jag bli klar med så mycket som möjligt innan jag åker hem nästa onsdag. Det blir till att ligga i.
 
Igår satt jag med mitt kök (här nedanför) i tre timmar och försökte ljussätta, i måndags satt jag hela eftermiddagen till halv sex då jag gav upp. Det tar ganska lång tid då det är mycket data som ska jobbar igenom för att det ska bli en bild. Här är resultatet.

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

Jäklar vilket snyggt kök! :D

2012-10-30 @ 22:43:02
URL: http://lookafteryou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0