Första tentan

Imorgon är det dags för den första tentan för min del. Min utbildning har knappt några tentor, mest inlämningar och redovisningar vilket jag inte klagar på. Prov har aldrig varit min grej fast jag har ändå mer eller mindre alltid klarat mig. Så lite nervöst är det och mycket att lära sig tycker jag. Fast det är nog inget i jämförelse med de utbildningar där man ofta har tentor. 
 
I alla fall, det är inte helt lätt att koncentrera sig. Mycket snurrar just nu i mitt huvud då mitt liv ändrats en del och mycket att planera och tänka på. Men jag kämpar på och hoppas att jag klarar mig imorgon så jag slipper göra omtenta. 
 
Förresten, min datorn klarar inte av hd-filmen på Rák som jag filmade när jag var där för någon vecka sen. Så kan inte klippa ihop den. Får se om jag kan fixa det på min lillebrors dator när jag åker hem nästa gång. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det går nog bra ska du se :)

Svar: Tack, jag hoppas det!
Barfotaängel

2013-02-21 @ 10:40:06
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Det är bara att kämpa på, det är bara att säga till om du behöver någon hjälp med annat än skolan. Vill du gå på vintermästerskapen nästa lördag? :) Jag kanske kan hjälpa dig med filmerna också.

Svar: Tack! Jag tror det kan blir svårt. Kommer att flytta nästa helg nämligen. Hade ju varit skönt på ett sätt att få annat att tänka på men vet inte.. Har svårt att ta mig ut också. Filmerna hade varit bra att få hjälp med iofs. Hade varit roligt att kunna få dem ihopklippta.
Barfotaängel

2013-02-21 @ 11:35:17
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Då krockar det ju lite, hade varit roligt om du velat följa med. Du kan ju ta tåget hit och sen åka med mig. Annars får vi träffas en annan gång helt enkelt :)

2013-02-21 @ 15:28:59
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Sanna

Hur gick det med tentan? Nyss hade jag min sista tenta för min universitetstid! om jag inte ska plugga vidare dvs... Klarade alla mina tentor utan att behöva göra någon omtenta XD Känner mig lite stolt faktiskt :P

Svar: Jag klarade tentan, trodde jag aldrig! :P Så det var skönt. Du är så duktig, så det hade du inte behövt vara orolig för :) Skönt att sista tentan är gjord!
Barfotaängel

2013-03-22 @ 19:07:41
URL: http://sannakarlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0