Favorit i repris...

... eller inte! Vem bestämmer egentligen hur ens liv ska se ut? Lever man samma liv om och om igen? Jag börjar i alla fall se ett läskigt mönster i mitt liv. För ett par år sen fick jag en häst som jag älskade över allt annat och kort där på träffade jag en underbar kille. Men efter några år blev jag tvungen att sälja min häst och sen blev jag även dumpad. Men jag fick en ny häst och träffade åter igen en helt underbar kille som jag tycker mycket om. Men nu börjar allt om igen jag som trodde allt kunde bli bra denna gången, nu måste jag nog åter sälja min häst och har även denna gången blivit dumpad. Han är den perfekte, fast om jag tänker efter ordentlig är han nog inte de för då hade jag inte blivit dumpad. Men hoppet lever kvar, mitt liv består endas av hopp om allt ska bli bra igen. 
  



"I hear your voice when no one is around
I feel you in every single heartbeat
You are a lovely, lovely refrain
You spin in round and round in my brain"

Kommentarer
Postat av: Malin

Forget him, he´s an ass! Den som dissar den bästa i världen kan ju inte vara riktigt klok

2008-07-15 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0