Slutspurt

Nu känns det verkligen att det är slustpurt, kurserna avslutas nu en efter en. Denna veckan har verkligen varit fylld med massa uppgifter. I måndags satt vi hela eftermiddagen med powerpiont till vårt café, i tisdags blev det massa gjort på inredingen, idag hade vi redovisning av caféet och projekt arbete, imorgon blir det matteprov och på fredag ska jag och Sanna hålla lektion till några ettor. Nästa vecka vänta religions prov och sen så är det vara avslut av inreding kvar om jag inte kommer behöva nationella provet i matte.

   Det är lite blandade känslor inför denna slutspurt, nu är det inte många veckor kvar endast 4 och en halv!! Det känns faktiskt ganska hemskt, nu när man gått med klassen i tre år och jag trivs riktigt bra även om det är jobbigt med massa uppgifter på en och samma gång ibland. Jag är även orolig över att aldrig mer få träffa alla igen, men det ska ändå bli skönt att kunna få göra det man vill och för min del är det att få jobba med de underbara varelserna Islandshästarna och självklart att få vara med min underbara pojkvän!

   För min del kommer det bli en underbar sommar på Swings islandshästar med massa ridning och Rák!

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0