Gaiters/chaps?

Nu har jag verkligen fått ögon på gaiters och letar efter ett par snygga över allt. De som jag hittat som varit någorlunda bra för min plånbok är nog de som finns hos Hööks. Hittade några bra där som är stabila i materialet. Det är ganska svårt att hitta bra gaiters, det mesta man hittar är chaps i mjuktläder. Jag vill ha så det ska bli som ridstövlar så jag kan få ordentligt med stöd. Någon som har något tips?


Dessa snygga hittade jag på Charisma, klicka på bilden för att komma till sidan. Längst upp på dessa är det omrskinnsmönster vilket jag tycker jag riktigt snyggt. De kostar dock 695 kr. Inte riktigt min prisklass...

Om jag skulle köpa chaps så skulle det nog bli ett par XCELLSIOR LEGGINGS JR från Mountain Horse, de ligger på 499 kr. De är riktigt snygga.

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0