Hämtade böckerna

Jag var en sväng på biblioteket innan mitt corepass idag och hämtade böckerna om foder och foderstater som jag hade bokat. Ska bli väldigt intressant att läsa och bygga upp en egen foderstat till min lilla polla. Det blir mycket att tänka på då hon är dräktig, snart ska ge di och har eksem.
Nu när jag ska vara hos min älskling i två veckor och han kommer jobba en del dagar så ska jag passa på att ta det lugnt och läsa. Jag ska även pyssla med Ráks album, det innehåller bilder från när jag köpte henne och olika bilder från speciella tillfällen. När fölet kommer så ska det också vara med i albumet.

Imorgon blir det en sväng till stallet också för att hämta höanalysen och samtidigt prova sadeln och kanske rida någon häst om det finns någon ledig. Tänkte fortsätta lite med sprayflasketräningen också. Nu hoppas jag verkligen på sooool imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0