Lite shopping + uppkörning

Det har varit en ganska lugn dag idag, Andreas var ledig då den stora dagen hade kommit. Nämligen uppkörning! Klockan åtta vaknade vi, tog det lugnt och åt frukost. Tolv var det dags att göra sig klar då han skulle vara på körskolan klockan ett. Jag lämnade av honom där och begav mig sedan till stan för att gå runt i affärer.
Lite lätt nervös var jag allt men efter en stund inne i affärerna kom jag på andra tankar. Jag är för övrigt riktigt nöjd efter min shoppingrunda idag. Det blev bara saker som jag verkligen behöver, en ny fickspegel från hm, trosor, en blå t-shirt till ridningen, en bok, fästkuddar till mitt scrapbooking album och aloe vera hudkräm.
Precis när jag stod för att betala på hm ringde älskling, han fick säga om tre gånger innan jag uppfattade att han sagt "jag klarade det!" Riktigt stolt är jag över honom!
På eftermiddagen gick vi en promenad på lite drygt en mil. Vet ni hur lång tid det tog?! Jag har verkligen noll kondition och inte alls van vid att gå så mycket. Det tog två och en halv timma, vi gick strax efter halv fem och klockan sju var vi på ica för att handla.
Vi har i alla fall firat med tacos , coca cola och mästerkocken. Nu blir det några nya avsnitt av modern family innan det är dags att krypa till kojs. 

Den dåliga uppdateringen idag beror alltså på att jag inte varit hemma själv idag. Jag ska försöka bättra mig imorgon.

Dagens köp.

Grattis sötnos♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wie! Körkort är ju alltid bra att ha! (idag har jag haft mitt i två år). Uppkörningen var nog det nervösaste jag har varit med om, någonsin!



Jag håller också på lite med scrapbooking, när tiden räcker till.

2011-04-14 @ 13:02:00
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Natalie

gud vad skönt med körkort! jag hoppas verkligen att jag får mitt snart också :D

2011-04-14 @ 15:09:53
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0