Julkalendern

Idag har det redan gått en vecka på december, tiden går galet fort!  Nu är det bara tolv dagar kvar tills jag åker hem.
Fast det var inte det jag ville prata om nu, utan ville fråga om det är någon mer än jag som ser på julkalendern? Det hör ju liksom till julen och man får en massa underbara barndomsminnen tillbaka. När jag var yngre brukade jag äta frukost framför julkalendern med tända ljus, och snön glittrandes utanför fönstren i mörkret. Nu ser jag den dock på kvällen då jag inte orkar gå upp till kvart över sju.
Jag tycker att årets julkalender är riktigt bra faktiskt, helt klart bättre än en del som varit tidigare år. Fast en kvart är verkligen alldeles för kort tid, den borde minst vara en halvtimme lång.


Bildlänk

Kommentarer
Postat av: Cia

jag kollar på den varje morgon :D Väldigt bra jämfört med t.ex förra årets.

2011-12-08 @ 12:32:13
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Jenny

Jag har inte kikat på årets julkalander, glömmer bort det hela tiden :/ Fast inte en chans att den går upp mot Greveholm, bättre har inte gjorts ;D

2011-12-09 @ 15:03:11
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0