Slitit mitt hår

Då jag var sjuk och hemma i torsdag hamnade jag en hel del efter i mitt arbete med lägenheten. Det var inte helt lätt att försöka förstå vad det var jag skulle göra med min 3d modell för att få snygga ritningar av den i ett layout-program. Min lärare var inte heller till någon speciellt stor hjälp, han tyckte att jag verkade fatta så ville inte hjälpa mig så mycket.. Snälla Linda hjälpte mig en del istället, vilket jag är tacksam över!

2 timmar extra satt jag i skolan men ändå blev det inte bra och allt blev bara pannkaka. Jag och Sketchup går inte alltid ihop, det där programmet lever sitt egna liv emellanåt. Jag förstår mig inte på det och det ville då inte samarbeta idag.
Kvart i sex gav jag upp, gick hem och bröt ihop. Lagade sedan gröt och fick ny energi så jag kom på ett sätt att överlista programmet och gjorde istället på mitt vis. Kanske inte helt rätt men slutresultatet blev det samma.
Nu innan elva blev jag i alla fall klar! Jag är så otroligt lättad, trodde från början att jag skulle få sitta med det resten av veckan och kanske ändå inte hinna klart då jag inte visste hur jag skulle göra och troligen inte kunna få hjälp heller. Men det löste sig och jag kan genomföra min redovisning imorgon och sedan förhoppningsvis räkna kursen som avslutad.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag sliter verkligen mitt hår när jag sitter och pluggar.... Det kan bli stora hårhögar runt mig...

2011-12-06 @ 09:10:26
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Frida

Det såg ju riktigt fint ut :)

2011-12-06 @ 14:10:48
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra jobbat! Nu får du ta och pusta ut lite.

2011-12-06 @ 21:27:05
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0