Bara att inse..

Att allergier nog inte är att leka med, jag vet att jag är allergisk mot hö och damm men inte trodde jag att det var så illa... Jag brukade bara få reaktioner som nysningar och svullen näsa men nu har jag fått ännu fler reaktioner. Det både kliar i öron, hela ansiktet och på halsen. Jag känner även av lite som astma vilket inte känns helt okej faktiskt...

För Ráks del så verkar det vara bra dock tycker jag inte helt om deras in och utsläpps tider eller att hon står på stall. jag tycker att hon ska få vara ute så mycket som möjligt. Hästarna står inne från tre-fyra tiden på eftermiddagen till halv tio på förmiddagen alltså är det bara ute 6 timmar per dag.

Nu ska jag fundera lite och prata med mamma om beslut..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja som jag har sagt. Det är ju väldigt bra att tjäna pengar men hälsan måste alltid gå före! Är ju inte värt det om du ska dra på dig sjukdom.. men.. du får testa med allergitablett och se om de funkar! ..hmm.. har jag sagt det.. funderar ..tja.. ja tror de iaf.. äh.. vi säger så nu :) Hoppas du sover sött nu och drömmer nån BRA dröm! Puss

2011-02-18 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0