Beslutsångest!

Att det ska vara så svårt att hitta en bra sadel! Ju mer jag säker på internet ju fler olika modeller som verkar bra hittar jag, snart blir jag nog tokig.. Och inte nog med det så kommer inte den sadeln som jag funderar på mest ut förrän i slutet på februari!
Jag funderar nu istället på att försöka få en plats på sadelprovningen i Borås med Karin Åberg nu i januari så jag kan få lite hjälp och synpunkter.. Rák har inte den lättaste ryggen att hitta sadlar till då den är så kort och lite överbyggd. Jag har även läst massa gott om Karin och att hon ska vara jätteduktig så jag hoppas det finns plats för mig och att jag kan komma dit med Rák.
Men mitt hjärta klappar fortfarande för denna fantastika sadel Tekna, alla som provat den säger bara gott om den så jag kan INTE vänta mer nu. Jag hoppas de kommer ha den på Eurohorsemässan i Göteborg så jag kan få prova den där!

Det var allt för mig just nu. NU ska jag ut och mata djuren...

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Ja den är helt fantastisk! :-) Kul att den kmr i 16.5" snart, hoppas den passar din bättre då!



Fläckar? Njae för mig är det bara att torka av den lätt med en trasa/svamp så blir den fin :P

2011-01-08 @ 20:09:57
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine

Det är av Karin Åberg jag köpt min btw! ;P Hon håller till häruppe.

2011-01-08 @ 20:11:41
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0