Nu är det bestämt || 1

Då var det bestämt, jag väljer Eskilstuna...! ...Eller gör jag det? Åh!! Varför ska det vara så svårt, så många beslut som ska tas hela tiden!
Jo, jag har bestämt mig. Det kan nog vara bra att ta en bred linje så att många dörrar kan öppnas. Sedan finns det massa valbara kurser man kan ta också, så jag kommer nog kunna profilera in mig mer mot inredning/3d.
Skulle det vara så sen, så kan jag ju alltid fortsätta utbilda mig inom Digital Visualisering eller jobbat något år för att sedan gå ytterligare utbildning i tex Göteborg.

Jag kommer nu att gå Informations design med inriktning mot rumslig gestaltning. Det innebär att designen grundas i hur människor förstår och tolkar sin omgivning när det gäller exempelvis vägledning, inredning, ljussättning, kulörsättning, illustration eller grafisk profilering.

Då är det daga att hitta en lägenhet också, blir till att ringa runt. Då terminen börjar den 29e augusti blir det lite krångligt så lägenheterna är från antingen 1 augusti eller 1 september. Det löser sig nog men jag börjar känna mig lite stressad!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jaha, var bor du i vanliga fall?



Det gjorde jag, hon var jättebra för mig iaf. Stallkompisarna köpte en sadel också från henne och några har sålt genom henne. Hon tar en avgift för bilfärden kan man säga och en för själva utprovningen per ekipage, 200kr/var, men köper man en sadel tar hon bort kostnaden för själva utprovningen. Det dumma var att hon ville ha betalt för sadeln gärna samma dag eller så fort som möjligt om man inte tog på avbetalning, så vi fick skrapa ihop det sista lite fort där.



Jag har ju en till blogg om min häst, guffiframidfelli.blogg.se, om du är intresserad av att läsa mer hästsaker :)

2011-07-15 @ 17:48:35
URL: http://fridabennerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0