Nya bilder på Globus Clic!


Kommentarer
Postat av: Frida

Detta problem med sadlar, jag hade dock turen att hitta min på första försöket med hjälp av en sadelutprovare :)

2011-07-13 @ 23:19:53
URL: http://fridabennerman.blogg.se/
Postat av: Elina

Den såg ju ut att ligga bra! :-)



SV: Visst är det spännande, men det hade varit roligt om hon visade tölt avspänt också. Då hade jag kunnat plocka fram den mer.



Det är jättemärkligt med galoppen. Jag gör på samma sätt alla gånger och vissa gånger går det bra, vissa gånger går det inte alls bra.. :-/ Hon har lite lättare för vänster men det går ändå inte ibland. Att fatta i backe funkar bra - ibland, vissa gånger har vi hamnat i diket när jag gett henne galoppskänkeln.



Har också funderat på om hon får ont när hon ska resa sig i galoppen, men ibland gör hon ju fina fattningar.. :s



Jag är inte heller någon expert, men det är bra att bolla tankar med varandra! :-)

2011-07-14 @ 09:56:02
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0