Hitch sadelbag

Jag måste verkligen ta och hissa den fenomenala produkt! Idag hade jag den med min sadel på moppen när jag åkte till stallet.
Vägen dit består dels av grusväg med massa gupp och sadeln satt kvar helt rakt under hela åkturen. Riktigt imponerad är jag.
Förr när jag har fraktat min sadel har jag fått använda mig av tre stycken gummispännband för att den ska sitta ordentligt. Och nu sitter den stadigt med hjälp av två krokar på bagen. Man kan ju inget annat än hissa bagen!

Dock har jag märkt att min färg, turkos, blir smutsigt väldigt lätt. Jag vet inte vad man ska använda för medel för att få bort dem eller om de försvinner av sig själv i tvättmaskinen.. Det återstår att se.
Jag får prova en regnig dag om den är vattentät eller inte också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0