Vad hände med våren?

Snö i massor har det kommit nu på kvällen, man kan ju inte bli annat än deprimerad! Jag som trodde att våren verkligen var på väg nu.. Men tydligen inte.
Det ända som är bra är väl att mygg och knott kommer att dröja ett tag till. Rák kommer att gå utan täcke fram till fölning så jag vill ha så lite äckliga insekter som möjligt.

Nu till något roligare. Jag och mamma var i Borås idag och dagen blev väldigt lyckad. Jag hittade lite saker som jag är nöjd med. Blev inga gaiters dock för de hade inte de som jag ville prova så det får bli en annan gång. Hittade inga t-shirtar till ridningen heller. Kappahl hade några som skulle vara bra men inte i rätt storlek så jag får letar på hemmaplan när jag kan. Det blev i alla fall en eksemhuva till Rák med lång hals. Sen till mig blev det en blus, jeansleggings, två t-shirtar, en plånbok och ett par vantar jag letar efter länge.

Kommentarer
Postat av: Alva

hah, det verkar som om vi inte är ensamma heller, tycker att ridskolor/instruktörer borde ta upp ämnet mer. För jag tror att rätt bett till rätt häst kan göra stor skillnad, även fast hur skarpt/milt ett bett är ändå beror på ryttarens hand. :)

2011-03-27 @ 22:17:08
URL: http://islandsheestar.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Tack så mycket!!!



Jag lägger till dig på Bloglovin.

2011-03-28 @ 16:49:15
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Lisaaa

Sv: Tack så jättemycket :') Ja visst är det :)!

2011-03-28 @ 19:09:34
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0